onsdag 18. april 2012

Fullt kjør

Innser at jeg er ute og kjører igjen....

Prøver å få unna det som skal gjøres på jobben, holde humøret og pågangsmotet oppe. Møter og avtaler på kveldstid, ser lite til sønnen når han er hos meg. Tenker og grubler mye, er stresset, sliten og småsyk. Alle som spør meg om noe, ber meg om noe - smått eller stort skaper en kaskade av reaksjoner.

Det var da ikke slik jeg skulle gjøre det? Hvordan sporet jeg av denne gangen?

Trivsel er viktig for meg. Jeg trives godt hjemme nå og sover godt. Men det er travle dager, lite tid til avslapping og  vanskelig å finne veien til senga om kvelden. Det blir få timer med søvn og å stå opp om morgenen er tungt. Mest fordi jeg ikke trives på jobb. Da går det mye energi til å starte dagen og å komme gjennom den.

Jeg presser meg på så mange områder, for mye skjønner jeg. Bruker krefter på andre ting enn jeg burde. Jeg tror jeg gjør det for å komme litt unna det jeg står i, få litt pause oppleve litt nytt. Er veldig opptatt av akkurat det. Men når jeg presser meg for langt, stopper kroppen opp. Jeg mister matlysten, glemmer å spise og spiralen er i gang.

Men jeg vet hva jeg trenger å gjøre for å finne tilbake til stien min. Og for hver gang jeg oppdager at jeg er ute og kjører igjen så oppdager jeg det litt før enn sist. Det er da noe!






Breathe in Breathe out
Breathe in, breathe out
Tell me all of your doubts
Everybody bleeds this way
Just the same

Breathe in, breathe out
Move on and break down
If everyone goes away I will stay

We push and pull
And I fall down sometimes
I'm not letting go
You hold the other line

Cause there is a light in your eyes, in your eyes

Hold on hold tight
From out of your sight
If everything keeps moving on, moving on
Hold on hold tight
Make it through another night
And everyday there comes a song with the dawn
We push and pull and I fall down sometimes
I'm not letting go
You hold the other line

Cause there is a light, in your eyes, in your eyes
There is a light, in your eyes, in your eyes

Breathe in and breathe out
Breathe in and breathe out

Breathe in and breathe out
Breathe in and breathe out

Look left look right
To the moon in the night
And everything under the stars is in your arms

Cause there is a light, in your eyes in your eyes.
There is a light, in your eyes, in your eyes
There is a light, in your eyes, in your eyes
There is a light, in your eyes, in your eyes

- Mat Kearney -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar