torsdag 20. mars 2014

Livet er i endring

Senhøsten og vinteren har gått fort. Fryktelig fort.

Nå er det mars, dagene blir nok en gang lengre og lysere. Jeg har kommet meg gjennom vinteren. Jeg ble friskmeldt i begynnelsen av november. Sluttet med antidepressiva i desember. Stått gjennom stormen av følelser som kom tilbake som en springflo. Det var dager og følelser som ble heftige. Men jeg kom meg gjennom det også! Jeg har begynt å trene igjen, trening er viktig for meg.

Jeg har mange planer, ønsker og mål. Utfordringen er stadig å ikke bli for ivrig, for utålmodig og for frustrert. Men jeg har lært mye om tålmodighet og innsats over tid.

Jeg rydder for tiden opp i bloggen min. Jeg fjerner de eldste innleggene. Jeg har bestemt meg for å fortsette å skrive denne bloggen under fullt navn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar