onsdag 27. juni 2012

Støtte og oppmuntring



Det er godt når gode dager avløser hverandre! Selv om det er ting som ikke fungerer helt som jeg synes det skal, opplever jeg jo at det går fremover. Jeg gleder meg over fremgangene hver eneste dag. Og det en god hjelp å ha en klok sjef som ser og forstår, oppmuntrer og støtter! Det er en god ting å kunne være ærlig og komme med ønsker og tilbakemeldinger uten å føle meg dum eller utilstrekkelig.

Jeg er en utpreget systematiker. Derfor plager det meg mye at jeg fremdeles sliter med konsentrasjonen, evnen til å prioritere og strukturere det jeg skal gjøre. På jobb som privat. Det kan komme av mye, men jeg tror det er lurt å ikke bruke energi på å tenke på hvorfor, men heller bruke energien på å endre på dette. Jeg skjønner også at å endre på dette krever innsats og disiplin. Og jeg trenger støtte og oppmuntring underveis. Å ha en overordnet som er av samme støpning er godt. Også fordi han kjenner meg godt, vet hvordan jeg egentlig er og ikke minst; han begriper hvor plagsomt det er når en så sterk signaturegenskap kommer i bakgrunnen.

I dag har vi hatt et godt møte, lagt litt planer og jeg vet at jeg har støtte og oppmuntring i anstrengelsene det siste stykket tilbake til det normale.


Jeg er sterk fordi jeg kjenner mine svakheter
Jeg lever fordi jeg er en fighter
Jeg er klok fordi jeg har vært dum
Jeg ler fordi jeg har kjent sorg

Jeg må gå opp bratte bakker for å nå toppen
Jeg har et stykke igjen å gå, men til toppen skal jeg nå!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar