mandag 30. juli 2012

Ferieforberedelser




She turned her can'ts into cans
and her dreams into plans.



Denne fikk jeg på mail fra en gammel skolevenninne i helgen. Hun sa hun tenkte på meg da hun leste det. Vakre ord og jeg ble rørt. Takk snille og vakre venninne!

Jeg tenker mye på ferieturen jeg skal på til uken. Jeg gleder meg! Det er en gammel drøm som blir satt ut i livet; å dra på tur alene.

I går kveld fikk jeg akupunktur igjen. Det er litt pussig å bare sitte stille og slappe av og så nærmest spretter en nå ut igjen, mens andre sitter bom fast og ikke vil slippe. Kroppen er et underlig maskineri.

Fredag flyttet jeg alle papirer og dokumenter ut av leiligheten og inn på et kontor jeg kan bruke. Planen er å gå dit og jobbe 1-2 timer hver gang og så gå hjem igjen. Jeg håper jeg klarer å få gjort endel uten at jeg føler det blir uoverkommelig.

Og etter ferien starter jeg opp igjen med å trene! Har meldt meg inn på det lokale treningssenteret. Utfordringen blir å holde ut de første ukene slik at jeg får til en god rutine. Men også å ikke bli for ivrig slik at jeg i stedet for å bygge opp overskudd og energi bruker opp det lille jeg har.

Å endre fokus fra hva jeg ikke kan gjøre noe med til det jeg kan gjøre noe med er viktig. Like viktig er det å sette drømmer og planer ut i livet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar