tirsdag 18. september 2012

Gode tider




Det er godt å være for tiden. Godt å kjenne at summen av alle anstrengelser og hardt arbeid merkes på mange områder. Først og fremst på et mer stabilt humør og mindre stressfølelse.

At jeg har en åpen innstilling til mye i livet er ikke noe nytt for de som kjenner meg. I dag var jeg innom en side hvor man kan trekke et tarotkort og få en spådom. Noen ganger får jeg et kort som treffer midt i blinken. I dag er en slik gang. Kortet heter To stokker og den generelle teksten traff meg
midt i hjertet.
 

"Indre fred er en spesiell gave. Beskytt den, men klamre deg ikke til deg. Du vil nå ha stort utbytte av å se virkeligheten i øynene. Du forestiller deg vanskeligheter som ikke er så ille som du tror. Se på situasjonen og tenk positivt




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar