lørdag 7. januar 2012

En nedtur jeg er glad for

I dag feirer jeg en nedtur!

Siden 1. juni i fjor har jeg jobbet for et lettere liv, bokstavelig talt. I dag viste vekta endelig minus ti kilo! I løpet av disse månedene har jeg gjort mitt beste for å spise riktig og å spise nok. Det er langtfra alle dager jeg lykkes like bra. Det har vært dager i høst jeg rett og slett har slitt for å klare å spise i det hele tatt. Andre dager har oppgaven vært å spise ofte nok, ikke riktig sammensatte måltider.

At jeg har klart å gjøre dette parallellt med alt det andre som har skjedd i livet mitt i denne tiden er jeg stolt over! Å erfare at jeg får til dette betyr mye for meg.

Et delmål er nådd og motivasjonen til videre innsats er stor. Og nå som jeg også begynner å få grep på balansegangen når det gjelder mosjon også vet jeg at  mat og mosjon kommer til å finne en god og naturlig plass i mitt nye liv!



Just take one step at a time...
That's really all you can do....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar