tirsdag 28. februar 2012

Ettervirkninger

Jeg var forberedt på ettervirkninger av denne prosessen, men at det skulle gi seg utslag som senebetennelse i armene var nokså overraskende! Det kalles også musearm og skyldes i hovedsak den ensidige belasningen armer, skuldre og nakke er gjenstand for i en stillesittende arbeidshverdag. Ikke rart at fysisk arbeid i form av oppussing, husvask og annet fort kan føre til at belastningen blir for stor. Så her sitter jeg da, og knasker betennelsesdempende piller, venner meg til ergonomisk tastatur og har flyttet skjerm og tastatur til en annen plassering på min hev/senke-pult på jobben. Jeg trenger to friske armer - fort!

Men ellers er det solskinn og gode dager. Hadde en flott tur utendørs i solskinnet på søndag. Godt å kjenne at sola varmer, småfuglene synger og høre lyden av snø som smelter! Det er snart vår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar