torsdag 23. februar 2012

Hvor ble kreftene av...?

Litt utpå ettermiddagen i dag var det plutselig tomt for krefter. Jeg hadde fremdeles mye jeg skulle ha gjort på jobben i dag, men jeg skjønte at det ikke var noen hensikt å presse meg til å gjøre meg ferdig. Det eneste jeg ville oppnådd med det er å kjøre meg enda lenger ned slik at psyken får en knekk også. Det vil jeg ikke! Så jeg gikk. Med dårlig samvittighet og tunge skritt ut døren. Innom butikken for å handle middag og hjem. Til middag, sofaen og avslapping.

Det er utrolig deilig å sitte i sjeselongen på sofaen, under et godt teppe, med PCen i fanget og slappe av litt før jeg rusler til naborommet og senga mi som er akkurat like god som sofaen! Minimalt med rydding i dag, det kan vente. Akkurat nå er det viktigst å la kroppen få rydde opp i seg selv.


You can't reach for anything new if your hands are still full of yesterday's junk....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar