søndag 25. mars 2012

Vind i seilet

Etter en særdeles tung start på helga var det ikke lett å stå opp og ut å delta i fritidsaktiviteter lørdag morgen. Men en god samtale, gode råd og støtte fra gode venner gjorde at tankene sakte, men sikkert snudde i positiv retning. Det er vanskelig å beskrive hvordan det oppleves når den mentale tåka letner og det lysner. Det er mektig og jeg får en intens følelse av glede. Jeg har jobbet videre gjennom hele helga, omgitt av kjente og ukjente i et miljø som jeg trives i og slapper av i.

Sliten etter to fine dager er det snart leggetid, i hodet svirrer mange tanker. Jeg har tatt noen beslutninger i helgen som kjennes godt og riktig. Jeg har satt meg noen mål, kortsiktige og langsiktige. Dette kommer jeg til å bruke kreftene mine på fremover, løfte blikket opp og frem til det langsiktige målet. Fokusere på delmål underveis. Det er en metode jeg har levd etter i lang tid, det har hjulpet meg gjennom vinteren.

Jeg er mesteren i mitt eget liv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar